איזה ציוד כדאי לקנות לחתול שלי?

מה ההבדל בין חנות לחיות מחמד לחנות חיות? חנויות לציוד חיות מחמד הן עסקים שמוכרים כל מיני מוצרי חיות ואביזרים לחיות מחמד. המוצרים יכולים לנוע בין פסולת חתולים ומזון לצעצועים, רצועות וכלובים ואקווריומים. אם אתה שוקל לפתוח חנות לחיות מחמד, הנה כמה דברים לזכור. חנויות חיות הן מקום נהדר לקנות מתנות לחיה האהובה עליך. הם גם מקום מצוין לקנות מצרכים לחיית המחמד החדשה שלך.

חנויות חיות רבות מוכרות ציוד לחיות מחמד, ולרוב אפשר למצוא אותן במחירים זולים יותר אם קונים מהן בכמויות גדולות. ודא שאתה קונה מסביב, אם כי. יש חנויות שלא מקבלות החזרים על מוצרים שהיו בשימוש או נפתחו. אחרים יקבלו החזרים אם יוחזרו עם הקבלה המקורית. חנויות מקוונות רבות מציעות מדיניות החזרה בלתי מוגבלת, אך יש לבדוק האם נכללות עלויות המשלוח. אם אתה לא בטוח לגבי פריט מסוים, אתה תמיד יכול לנסות חנות חיות מקומית או שרשרת.

מלבד חנויות לחיות מחמד, אפשר גם לקנות מוצרי חיות בחנויות מזון. חנויות מזון הן מקומות נהדרים לקניית ציוד לחיות מחמד משום שהן מתמקדות בהעברת כמות גדולה של סחורות. אל תשכח לבקש המלצות מלקוחות אחרים בכל הנוגע לחנויות למוצרי חיות מחמד. קנייה מחנות מזון יכולה להיות בחירה טובה אם אתה לא בטוח אם אתה מקבל מוצרים באיכות גבוהה או לא. אם אתה לא יכול למצוא חנות חיות מקומית שיש לה את האספקה שאתה צריך, אתה תמיד יכול לקנות באינטרנט.

כאשר מחפשים חנות ציוד לחיות מחמד, הקפידו לשאול על מקור החיות. שאל על המגדל או ספק שסיפק את החיות. ודא שבעלי החיים מאושרים ובריאים ושיש להם מקור מים נקי. בנוסף, תבדוק שהחנות לא צפופה מדי. אם זה קטן או צפוף מדי, אתה לא צריך לקנות משם. החנות צריכה להיות מסוגלת להציע הבטחה. אתה צריך גם לבדוק את טווח המחירים של אספקת חיות המחמד שאתה קונה משם.

ישנם סוגים רבים של אספקה לחיות מחמד. מוצרי טיפוח כוללים קוצץ ציפורניים ושמפו ניפוי. אתה יכול גם לקנות מקלות שיניים לחיית המחמד שלך. ובאשר לאוכל, תרצו למצוא אחד שמספק את כל החומרים המזינים שחיית המחמד שלכם צריכה. הקפד לשקול את גילו של חיית המחמד שלך בבחירת מזון לחיות מחמד. גורים צעירים וחתולים יצטרכו דיאטות שונות מאשר מבוגרים. אם אתה חדש בבעלות על חיות מחמד, זה רעיון טוב לעשות קצת מחקר ולקבל כמה המלצות לפני שאתה קונה משהו.

מלבד קניית מיטות חתולים, אתה יכול גם לרכוש עצי חתול ואביזרים אחרים לחתול האהוב שלך. אתה יכול למצוא את הפריטים האלה בכל חנות לציוד חיות מחמד. הם נהדרים לחתולים ויכולים לעזור להקל על כאבי פרקים. אם אתה מעדיף עץ חתלתולים, תבדוק חנות לחיות מחמד. תמצאו אותם בכל הצורות, הגדלים והחומרים. החתול שלך יהיה מאושר לטפס סביב באחד מאלה.

בין אם אתם מתכננים לפתוח חנות או לנהל עסק משלכם לאספקת חיות מחמד, עדיף לבחור מיקום שבו בסיס הלקוחות שלכם נמצא בשפע. לתוצאות הטובות ביותר, לבחור מיקום באזור עם שפע של חניה וגישה נוחה למשאיות משלוח גדולות. אם אתה יכול להרשות לעצמך את זה, לשכור שירות קבלת חתימות מקצועי לקשט את החנות שלך לציוד לחיות המחמד שלך. קניית סחורה סיטונאית יכולה גם לחסוך לך כסף. תגלה שהמחיר של מזון לחיות מחמד נע בין 5 ל-50 דולר עבור פריטים גדולים יותר.

אם אתה מעדיף חנות פחות משוגעת, לך לגן החיות של הנביחות. זה 13 בן חנות אספקת חיות מוכרת מזון כלבים הוליסטי וטבעי, כולל המתכון של הטבע. מזון זה נהדר לכלבים הסובלים מבעיות מעיים, וזה גם מקום נהדר לקנות תגי כסף בעבודת יד. חנות ייחודית נוספת לציוד לחיות מחמד היא גן החיות בארקינג (Barking Zoo), שמוכר גם קולר וקערות של כלבים מכסף בעבודת יד.

כמו בכל עסק, הוצאות שיא והכנסה כדי להבטיח שהרווחים שלך גבוהים. זה יפשט את רשומות המס השנתיות שלך. התייחסות טובה לרישיונות מדינה והיתרים זמינים באינטרנט או בחנות ספרים. לאתר SBA יש גם רשימה של משאבים עסקיים עבור הקהילה שלכם. אתה יכול לברר אם מחלקת הרישוי של העיר שלך דורשת תעודה לפני שתוכל לפתוח חנות. יש יתרונות רבים אחרים בפתיחת חנות לציוד חיות מחמד.