איך בוחרים מזון איכותי לכלבים בצורה המתאימה

לחפש איך לבחור מזון לכלבים באינטרנט זה רעיון נהדר. חיות המחמד שלנו הן חלק בלתי נפרד מהמשפחות שלנו. אף ־ על ־ פי שהם אוהבים לבלות זמן איתנו והם חלק ממשפחתנו, יש להם גם אישיות והרגלים משלהם. אתה והכלב שלך תהיו מאושרים יותר אם תוכלו להאכיל אותם כראוי. כלבים עלולים להיפגע מבחירות עניות של מזון לכלבים המכילות את המרכיבים הלא נכונים. (מידע ומוצרים נוספים באתר https://www.forpet.co.il/ )

כלבים אוהבים לנסות מאכלים חדשים. כלבים עלולים בסופו של דבר למות אם לא תטפל בהם. יהיו להם התקפי לב, מרבצי שומן בדם, אבנים בכליות ובעיות אחרות. האכלה עלובה יכולה לגרום להרבה כלבים למות כל שנה. תוכל להימנע מכך אם תבחר מזון כלבים מאוזן המספק את כל צורכי כלבך.

אם אתם מודאגים מכך שסוגים מסוימים של מזונות מזינים יותר מאחרים, הנה הדרך לבחור נכון את ”מזון כלבים” ברשת. בחר מזונות המכילים את האיזון הנכון של ויטמינים ומינרלים. כלבים צריכים להיות מסוגלים לספוג כמות גדולה של ויטמינים ומינרלים. הם חיוניים לבריאותם ויכולים לעזור להם למנוע מחלות. חשוב גם שהם יקבלו פחמימות, חומצות שומן, חלבון וסיבים.

בעיה נפוצה היא בחירת מזון יבש על פני מזון רטוב. קל יותר לעכל מזון יבש, כך שהכלב שלך יצרוך הרבה יותר חומרים מזינים. מזון רטוב יכול לגרום חיידקים ושאריות צואה במערכת של הכלב שלך. זה יכול להוביל לזיהום. אוכל יבש הוא תפל וחסר טעם.

כלבים נמשכים למאכלים טריים. דיאטה טובה לכלבים מורכבת מאכילת בשר ומאכלים לא מבושלים. מזון נא עדיף לכלבים מאשר לכלבים. הדבר מגדיל את סיכוייהם לפתח בעיות עיכול ובעיות בריאות אחרות. כלבים שאוכלים יותר מדי אוכל סובלים מקלקול קיבה וגז, מה שמוביל להקאות. כלבים מתקשים לעכל דיאטות אוכל.

כדאי שתבטיח שכלבי בשר מכילים חלבונים בריאים ושומנים בריאים אם תבחר אוכל על פני מזון טרי. עוף, בקר ודגים הם כולם מקורות טובים לחלבון. תזונה מאוזנת לכלבים צריכה לכלול מקור חלבון הולם ושמנים בריאים. שמן דגים הוא המקור הטוב ביותר לשמנים בריאים.

חיית מחמד צריכה להיות מסוגלת לאכול מספיק קטניות כמו שעועית שחורה, אפונה ועדשים. תרנגול הודו, עוף, ביצים ודגים הם כולם מקור טוב לחלבון. בנוסף למתן חלבון לתזונתם, כלבים זקוקים גם לוויטמינים ולמינרלים החיוניים המצויים בגרגרים שלמים.

לבסוף, הגורם האחרון שיש לשקול כאשר בוחנים כיצד לבחור מזון לכלבים הוא לבדוק את נוכחותם של ויטמינים ומינרלים הכרחיים. ויטמינים כגון A ו-E נחוצים לתפקוד תקין של הכבד, ויש כלבים המחוסרים ויטמינים אלה משום שאינם מקבלים מספיק מזון או פעילות גופנית. מזונות מסחריים רבים מכילים מינרלים כגון מגנזיום, סידן ואשלגן. חשוב לזכור שכלבים לא יכולים לקבל את אותם היתרונות מהמינרלים האלה כבני אדם. חיית המחמד שלך תצטרך לקבל את המינון היומי שלה של ויטמינים ומינרלים דרך מקורות אחרים. בשר מבושל, למשל, לא ייתן לכלב שלך את אותה כמות של חומרים מזינים חיוניים כגון דגים, שעועית או בשרים.

רבים תוהים כיצד לבחור מזון שהכי טוב לכלבים. דבר אחד שעליך לעשות הוא להפסיק להאכיל את המותגים שנקנו בחנות הכלבים שלך כשהמותגים המסחריים מכילים בדרך כלל תוספים וחומרים משמרים. אתה יכול לבחור מזון לכלבים יבשים, במיוחד אלה שהם אורגניים ו -100% נא. מזונות אורגניים טובים לבריאות הכלב שלך כי הם נקיים מכימיקלים. בעוד שכמה כלבים אינם נראים אלרגיים, אחרים עשויים להיות רגישים לצבעים או טעמים מלאכותיים מסוימים. עדיף לדבר על זה עם הווטרינר שלך.

הכנת מזון לכלבים יבשים משלך היא דרך נהדרת להאכיל את כלבך באוכל בריא ומאוזן. יש מתכונים רבים לכלבים תוצרת בית באינטרנט. ניתן להשתמש בהם במקום של אוכל-בשר שהוכן באופן מסחרי. באפשרותך להכין את האוכל היבש שלך ולהבטיח שכל הוויטמינים והמינרלים הנחוצים נוכחים, כולל חלבונים, שומנים וסיבים. ככה אתה בוחר מזון נא לכלב שלך.

יש יתרונות רבים להאכיל את הכלב שלך בארוחות תוצרת בית. סיגריות מסחריות מעובדות ומופשטות מחומרים מזינים חיוניים רבים. עם זאת, אם אתה מעדיף להאכיל את הכלבים שלך מזון נא, הנה כמה אפשרויות בשבילך לשקול. הם כוללים: עוף (ללא עצמות, ללא עור), בשר בקר (ללא עצמות, ללא עור), בשר חזיר (ללא עצמות, ללא עור), אורז, תפוחי אדמה מתוקים, אפונה, סקווש, תרד, תרד, שעועית, כרובית, פטריות, אפונה, תרד, כרוב, ריבס, תפוחי אדמה אדומים, פטרוזיליה, לפת, אורז מפוספס ואורז.