בחירת חטיפי הכלבים הטובים ביותר

חטיפי כלבים

כאשר בוחרים את הממתקים הטובים ביותר לכלב, הגיוון הוא המפתח. אם תציע פינוקים בריאים יחד עם מיטב מזונך לכלבים, תוכל לספק מגוון בתזונתו. לא רק שזה מרגש עבור הגור שלך, זו גם סיבה טובה לא להתעלם מארוחת הערב! בדוק את הבחירות הטובות ביותר שלנו של פינוקים לכלבים הטובים ביותר כדי לעזור לך לקבל החלטה ולשמור על הכלב שלך מאושר.

כלבים עם בעיות בריאות יאהבו פינוקים פריכים. כלבים רבים מעדיפים ארוחה טעימה, אך האיזון הנכון של חלבון רזה ופחמימות דגן שלמות מעניק לכלבים את האנרגיה הדרושה להם כדי להיות מאושרים ומלאי חיים. המתכון הפריך לעוף עם גזר הוא אחד ממטפלי הכלב הטובים ביותר לטיפול במצב זה. הגרירה הבריאה של העוף והגזר בתערובת מעורבבת עם הבשר הטעים והאורז מספקת את האנרגיה שהכלבים צריכים להיות ערניים ושובבים. ניתן להחליף דגני אורז אם אתה מודאג מכך שהכלב שלך אוכל אוכל שמנוני. לתערובת הזאת יש מספיק קראנץ '.

פינוק בריא נוסף שהוא חלק מהטובות ביותר לכלבים הוא יוגורט וביסקוויט כלב שום. ביסקוויטים טעימים אלה מציעים לכלבים את הטעם הטעים של יוגורט עם שום, מה שעוזר לרסן את התיאבון שלהם ולרסן את התנהגות התחנונים שיש לכלבים רבים כשהם רעבים. שום הוא מזון בריא לכלבים עם בעיות בריאות. הוא מכיל מינרלים בריאים כמו סידן ומגנזיום וכן נוגדי חמצון המעלים את המערכת החיסונית. יש כלבים שפשוט לא צריכים מזון שמכיל חומרים משמרים או צבעים מלאכותיים, אז תוסיף ביצה לא מבושלת או בשר לתערובת לטיפול בריא. כדי לתת לכלב שלך דחיפה של חלבון, אתה יכול לפזר יוגורט ופינוקים של כלב שום על גבי טונה משומרת או עוף.

אתה צריך לא רק לתת לכלב שלך את הממתקים הטובים ביותר, אלא גם לוודא שהם מקבלים שפע של מים כדי לשתות ולשטוף רעלים. קל יותר לטפל בכלבים שתויים היטב, הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. לכלב המיובש כראוי יהיה סיכוי נמוך יותר לקבל זיהומים כגון דלקות בדרכי השתן. זה יכול לגרום לאי נוחות לחיית המחמד שלך. שתיית מים רבים מדי יום יכולה גם למנוע בעיות אחרות בדרכי השתן כגון אבנים בכליות.

כדי להבטיח שהכלב שלך יקבל את הממתקים הכי טובים לכלבים, תרצו לוודא שהוא יקבל חלבון איכותי ודגנים בריאים. יצרנים רבים מציעים כיום חלבונים באיכות גבוהה בפינוקים לכלבים שלהם, כולל חיטה ומתכונים ללא תירס. חיטה ופינוקים ללא תירס יספקו לחיית המחמד שלך את כל הוויטמינים, המינרלים, החומרים המזינים, ופינוקים טעימים שהם צריכים. בין אם אתה בוחר בכלבים הטובים ביותר, כגון חיטה ותירס או סוג אחר של טיפול חינם באילוף, שקול הוספת דגנים בריאים לתזונתם כדי לעזור להם להרגיש טוב ויש להם מספיק אנרגיה לפעילות גופנית.

כאשר בוחרים בכלב המתאים לחיית המחמד שלך, שיקול חשוב נוסף הוא צריכת הקלוריות שלהם. למרות שחלק מהפינוקים מציעים אפשרות להתאים את כמות הקלוריות לכל מנה, רבים מציגים את מספר הקלוריות המינימלי לכל מנה. כדי לעזור לך להחליט כמה קלוריות הכלב שלך יצטרך, אל תשכח לעבור על העובדות התזונתיות

אחרון חביב, תוודא שלכלב שלך יש משהו לאכול כשהוא או היא רעבים. פינוקים לכלבים יכולים להינתן לחיית המחמד שלך בזמן שהם רעבים. הדבר יכול לעזור להם להימנע מעודף משקל או מחוסר בריאות. תזונה טובה ויחס טוב לבריאות הכלב הולכים יד ביד. אז אל תזניח גם את הכלב האהוב שלך!

זכרו לקנות הרבה פינוקים שונים כשאתם בוחרים מתוך האפשרויות הרבות הזמינות. יש כלבים שנהנים שיש להם שוקולד וענבים בעוד אחרים מעדיפים את הטעם של סובין ושועל. נקניקיות, נקניקיות או נקניקיות מועדפות על כלבים אחרים. נסה סוגים שונים למצוא את השילוב הטוב ביותר לכלב שלך. לקנות בכמויות גדולות זה רעיון טוב אם אתה קונה בכמויות גדולות לשימוש עתידי, גם כן. פינוקים בכמויות גדולות זמינים ברוב חנויות החיות והם אידיאליים לנתינה לאירועים מיוחדים.