מהו הטרנד באופנת בגדים לילדים?

בגדים אופנתיים לילדים כוללים מגוון רחב של צבעים, הדפסים ודפוסים. אלה כוללים פרחים, פסים, צ 'קים ועיצובים מופשטים וגיאומטריים. אתה אפילו יכול למצוא פריטים עם חתכים וקשקשים. היצירות האלה יכולות להפוך כל תלבושת לאופנתית. באביב הזה, הילד שלך יכול ללבוש אורדים צבעוניים שיתאימו לעונה.

שנות ה-80 הן השפעה גדולה על אופנת הילדים ב-2022. שנות ה-80 היו ידועות באהבת החלל שלהן, והשפעה זו ניכרת באופנות רבות. למשל, ילדים יכולים ללבוש חליפות חלל, חליפות מצנח וחולצות ברדס. בנוסף להיותם מסוגננים, פריטים אלה עשויים לשמש כמגינים בגשם או בקור. הם יכולים גם להיות מותאמים אישית עם דפוסי פרחים גדולים ואותיות.

הורים אופנתיים יודעים איפה לחפש בגדים אופנתיים לילדים שלהם. לחלק מהמותגים יש סגנון רחוב, בעוד שאחרים מתמקדים בקיימות ובגדים אתיים. בדים אורגניים ברי קיימא של לארק אדוונטורייד הופכים אותם לבחירה ידידותית לסביבה עבור הילד שלך. בדי תערובת הבמבוק והכותנה האורגניים שלה מוסמכים על ידי תוכנית Oeko-tex 100, והם מיוצרים בארצות הברית. האוסף שלהם כולל שמלות מהנות ובגדים חמודים בהדפסים חמודים.

אתה יכול גם למצוא בגדים אופנתיים במחיר סביר לילדך בכמה מקומות. לדוגמה, אתם יכולים לקנות בגדים אופנתיים ב-H & M, טארגט, אולד נייבי, קרטר וזולילי. אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי קניות במהלך מכירות ושימוש בקופונים. ואל תשכח לבדוק גם חנויות יד שנייה.

בבחירת בגדים לילדך, חשוב על גובהו ובנייתו של ילדך. אם ילדך גבוה, עליך להימנע מבגדים קצרים וקצוצים. בחר בגד הולם שמציג את דמות ילדך. בחירת בגדים מסוגננים לילדך תעניק להם ביטחון ותעזור להם להרגיש מסוגננים.

פרטים נוספים: http://popkids.co.il/