מהי מטרת צילום תמונת מחזור? ‏

כשמדובר בצילום תמונת מחזור אתה צריך לתכנן מראש. הקפד לכלול בתמונות את בני המשפחה המורחבת, בייחוד הקשישים. להושיב אותם בכיסאות או בספות כדי שיוכלו להסתכל לתוך הכוונת. אם אפשר, שהילדים והנכדים ישבו לפני הסבים והסבתות שלהם. זו הזדמנות נהדרת לאינטראקציה. הדורות המבוגרים לא צריכים להתבייש על מקבל מול המצלמה כדי לצלם.

אם אתה מתכנן צילום תמונת מחזור, חשוב לחלוק את כל התמונות עם כולם באירוע. כך תהיה לך תזכורת קבועה לאירוע. אתה גם יכול לחלוק את הקשר לתמונת מחזור שלך עם כולם, גם לפני הצילום או במהלכו. באמצעות אתר שיתוף תמונות כמו PicPack מאפשר לך לחלוק את הזיכרונות שלך עם כולם במפגש. אתה אפילו יכול לשלוח את הקישור לחברים ולמשפחה שלך כדי להראות להם כמה אתה מגניב.

דרך נהדרת נוספת להעלות זכרונות לחיים היא על ידי שחזור תמונות ישנות. בין אם זה צילום של סבא וסבתא שלך, סבא וסבתא, או אפילו עצמי צעיר יותר, אתה יכול לשחזר את הזיכרונות האלה. ודא לצלם תמונה של התמונה הישנה ולהשוות אותה עם התמונה החדשה. אם יש הבדלים, אתה יכול להשוות את התמונות הישנות והחדשות זו לצד זו. וכמובן, תהיה לך תמונה חדשה שתזכור את תמונת מחזור שלך!

בנוסף לאיסוף אנשים למפגשי תמונות, אתה צריך גם ללכוד את הדינמיקה המשפחתית. לדוגמה, צלם ארבעה דורות במפגש משפחתי. בדרך זו, הסבא וסבתא שלך, ההורה שלך, והנכד שלך כולם יכולים להופיע באותה תמונה. לא רק שזה הופך את התמונות למשמעותיות יותר עבורך, אלא גם מראה שכל אחד מבני המשפחה הוא יחיד במינו. בנוסף לתמונות של כולם, אתה יכול גם ליצור עצי משפחה ולתעד את חייו של כל חבר.

אם אתה לא מסוגל לארגן תמונת מחזור עם משתמטים, אתה יכול לאלתר ולמצוא מקום שבו כולם יכולים לעמוד. ודא שאתה משתמש בחפצים חזקים, כגון ספסלים או שולחנות פיקניק. אם אין לכם משתמטים, שקלו לתת לאורחים תיק עם פריטים אקראיים כדי לספר סיפור. הם עשויים להיות מופתעים לראות כמה מהם יהיו בתמונות. זו הדרך הטובה ביותר לזכור את כולם.

אם ברצונך להכין ספר משפחתי משלך, תוכל להשתמש בתוכנה לעריכת תמונות כדי להציב חלקים של תמונה אחת על אחרת. שים את דוד אד בתמונה הקבוצתית, והנה! פגישת המחזור שלך תהיה הכי טובה בעולם! החלק הכי טוב הוא, זה בחינם! אתה גם לא צריך לדאוג לגבי הוצאות הדפסה. לאפל יש מאה של ניסיון בתעשיית הדפוס. זה אומר שהם יכולים לעזור לך ליצור ספר תמונות שהוא גם יפה וגם פונקציונלי.

דבר נוסף שצריך לזכור הוא גודל הקבוצה. אם זו משפחה גדולה, לגרום לכולם לחייך זה כמו להסתכל על ברק. קשה לצלם קבוצה גדולה, אבל עם קצת תכנון, תגדיל את הסיכויים לתמונה בלתי נשכחת. אם אתם מתכננים תמונת מחזור משפחתי, אתם יכולים לעקוב אחרי הטיפים האלה כדי ליצור את התמונה המשפחתית המושלמת. ואז תוכל לצלם את כולם ולזכור אותם לשנים הבאות.

תניחו את הקבוצה. תצלם את כל חברי הקבוצה ואת כל אחד מהם. התמונות הקבוצתיות הטובות ביותר צולמו בצל או כשהשמש נמצאת מאחורי עננים. נסה לא להסיח את דעתם של מקומות כמו שלטים וקישוטים. אם אתם עורכים מפגש מחזור בתוך הבית, ודאו שהאיזון הלבן נקבע נכון ועם אור מספיק. צלם יכול לתפוס רגעים כנים ולגרום לכולם להיראות מאושרים. ברגע שתלכוד אותם, אתה תהיה מופתע מהתוצאות.

צור אילן יוחסין. בדרך זו, כולם יכולים לראות מי שייך לאן. אתה תהיה מופתע כמה תזכור! יהיה לכם כיף לתקשר עם כל הקרובים שלכם ולהכיר אחד את השני! אין סיבה להרגיש לבד כאשר מתכננים תמונת מחזור. ויש הרבה דרכים ליצור זכרונות עם המשפחה שלך ולגרום להם להימשך לנצח. אז, לנצל את הטיפים האלה ולהפוך את התמונת מחזור שלך אחד בלתי נשכח.