איזה שמפו לכלבים הכי טוב לעור רגיש?

שמפו לכלבים לא מתאים לכול. אף שלמותגים רבים יש מרכיבים ונוסחאות דומות, כל כלב ידרוש מוצר אחר. למשל, יש שמפו לכלבים מיוחדים, שמפו זמין לגורים עם פרווה ארוכה. ישנם גם מוצרי שמפו מיוחדים המיוצרים במיוחד כדי להרוג פרעושים וטפילים אחרים, ואפילו שמפות שמפו המיועדות לטיפול בעורו הרגיש של הכלב.

מוצרי שמפו לכלבים מכילים בדרך כלל את אותם שלושה מרכיבים: סבון, סודיום הידרוקסיד או בורית ואלכוהול. הדרך בה הם מעורבים בבקבוק היא מה שעושה אותם שונים. מרכיבי השמפו יכולים להיות משולבים בשטיפה מהירה ורטובה או בהשריה ארוכה ומרעננת. ואם כבר, למה שלא תוסיף גם שמפו לחיות מחמד?

שמפו מסחרי מכיל בדרך כלל את שלושת המרכיבים הבסיסיים, בנוסף לכימיקלים אחרים להאריך את חיי המדף שלהם ולהגביר את יעילותם. אף ־ על ־ פי שמותגים פופולריים נועדו להשאיר את פרוותו של כלבך מבריקה ובריאה, חסרים להם מרכיבים מועילים כגון לבנדר, שמן תה ואקליפטוס. שמנים חיוניים אלה משמשים לטיפול במגוון רחב של מצבי עור כולל נשימה וקטרקט. לבנדר מרגיע ומרגיע במיוחד. מידע נוסף כאן: חנות חיות – https://haiotbalev.com

אם אתה לא מרגיש צורך לחפוף את הכלב שלך, תחשוב לעשות לו אמבטיה ארוכה. רוב הווטרינרים ממליצים לך להשרות את הכלב שלך בליפה מאושרת וטרינר או להשרות לפחות 15 דקות. לאחר מכן, תן לו לשאוף את האדים דרך מגבת עם מים חמים. אחרי שהכלב שלך רטוב לגמרי, אתה יכול להשתמש במברשת לחה כדי לצחצח את השיער שלו. לבסוף, לסיים עם שטיפה טובה, נותן הגור שלך לשפשף יסודי למטה ולחות עורו ומעיל.

אתה יכול לעשות שמפו כלבים תוצרת בית על ידי פשוט הסרת כמה קילוגרמים של שיער וקרצוף זה. השתמש בסבון קל. אל תשתמש בשום דבר שהוא חזק או ריחני. הוסף כפית 1 של שמן לבנדר חיוני לשיער שלך ותמזג אותו היטב. אל תוסיף שמן נוסף לשיער, כי הוא יעכב את תהליך הטיהור הטבעי שלו. לשטוף את השיער ביסודיות ולטפח אותו יבש. לעסות את השיער בעדינות לפני לשים אותו באמבטיה.

אתה יכול לתת לכלב שלך מראה טוב יותר ובריאות העור על ידי הוספת מרכיבים מבוססי צמחים. אלווה ורה ושמן עץ תה הם כל האפשרויות הפופולריות. כל המרכיבים הטבעיים הללו ירגיעו וירעננו את כלבך ויביאו עימם שפע של יתרונות בריאותיים אחרים. שמפו מסחרי של כלבים יכול לגרום לגירוי בעור ותגובות אלרגיות בחיית המחמד שלך. אז אל תשכחו לבחור מוצרי שמפו לכלבים שיש להם את המרכיבים הנכונים ולהשתמש בהם בזמן הנכון של היום, במיוחד אחרי אמבטיה ארוכה וחמה או מקלחת.

כדאי שתשקול להוסיף כמה תרופות ביתיות לתערובת אם אתה רוצה לעזור לשלוט בפרעושים. ערבוב חלב קוקוס, שמנים חיוניים לבנדר, מנטה, רוזמרין, ושמנים מרווה הוא תרופה נפוצה. יש המעדיפים להשתמש בתערובת של מיץ לימון ושמן מלימון. האמבטיה של הכלב שלך תהיה מהנה יותר אם תשתמש בה בשגרה הרגילה שלה. בעלי כלבים ממליצים פעמים רבות לכלביהם לקבל מנה נוספת של שמפו ביתי לאחר אמבטיה ארוכה וחמה כדי להגדיל את יתרונות השמפו הטבעי ולהגביר את יכולות הריפוי שלהם.

שמור על הסביבה של הכלב שלך נקייה כדי לשמור עליו מפני פרעושים. שבועת אדמה היא תרופה טבעית לפרעושים. שבועת אדמה היא תרופה טבעית לפרעושים. הוא מונע נשיכות וגירוד תוך הגנה על הכלב שלך מפני היסודות הקשים. בקר באתר שלי כדי לגלות עוד על המרכיבים שהוכחו כיעילים לבקרת פשפשים.