מזון לחיות מחמד: מדוע חשוב להקפיד על איכות?

מזון לחיות מחמד הוא מזון חיות שחיות מחמד יכולות לאכול. בדרך כלל נמכרים בחנויות לחיות מחמד או במכולת, זה ספציפי לסוג בעלי החיים, כמו מזון לחתולים ומזון לכלבים. רוב הבשר המשמש לבעלי חיים ביתיים הוא מתוצרת לוואי של עסקי מזון בעלי חיים, ולא נחשב מזון ”אמיתי”. (קיים גם מונח הנקרא חלבוני בעלי חיים: בשר בקר, ביזון, בשר צבי וכו '). מזון אמיתי, מבעלי חיים אמיתיים, מגיע מבעלי חיים שיש להם מקור מזון טבעי משלהם, והוא חופשי מכימיקלים ומחומרי הדברה.

שלא ביודעין, בעלי חיות מחמד רבים רוכשים מזון לחיות מחמד שאינו מתאים לצרכיהם התזונתיים של החתול או הכלב. רק בגלל שהוא מתויג ”חופשי משמר” או ”טבעי” לא אומר שזה עונה על הצרכים של חיית המחמד שלך. מזון חיות המחמד העשיר בחומרים מזינים אך מעובד היטב על המדפים, למרות שהוא מבוצר בוויטמינים ובמינרלים, שונה מאוד ממה שהטבע התכוון לו. כולנו ראינו עוף שנראה כאילו הוא נשרף אתמול במסעדות מזון מהיר. זה אותו הדבר עם מזון לחיות מחמד: רוב הבשר המשמש להכנת מזון לחיות מחמד מטופל, כך שהוא ישאר ארוך יותר ויהיה טעים יותר עבורנו.

ההצהרה התזונתית על תוויות מזון לחיות מחמד צריכה להיות בסדר יורד של אחוז חלבון, שומן, פחמימות וכו '. אם יש לך את הזמן לעשות זאת, הסתכל על המרכיבים או על התווית וראה איזה אחוז מכל מרכיב הוא חלבון, שומן, פחמימות וחומרים מזינים אחרים. לאחר מכן, מצא את מלוא התוכן התזונתי של כל מרכיב. (תזדקק למחשבון מכיוון שאנו כמעט ולא מבצעים כפל מדויק עבור פריט כלשהו.)

התוכן התזונתי של מזונות בעלי חיים מסחריים משתנה מאוד, אז שימו לב לכל דבר שמפתיע אתכם. על המדפים, מזון דל תזונה לעתים קרובות מוצג על ידי מרכיבים כמו תירס, אורז, חיטה וסויה. טענות אלה שגויות שכן מרכיבים אלה מספקים רק כמויות זעירות של חומרים מזינים חיוניים. אם אתם מוצאים פריט עם המרכיבים האלה שיש לו חיי מדף של פחות משלושה חודשים, או אם אתם חושדים שהמזון נוטה להידרדרות מהירה, אתם יכולים להחזיר אותו למדף או לזרוק אותו החוצה.

תוכניות בדיקות של איגוד צרכני חיות מחמד, כמו גם של מנהל המזון והתרופות, חושפות שקרים רבים בפרסום מזון לחיות מחמד. חלק משקרים אלה נובעים מפרצות בתקנות של ה-FDA המאפשרות ליצרני מזון להשתמש כמעט בכל חלבון במוצר שלהם ללא קשר להרכב חומצת האמינו שלו. שקרים אחרים נובעים משימוש בכימיקלים ו/או חומרים משמרים להארכת חיי המדף. בדרך כלל משתמשים בתוספי ייצוב תוצרי לוואי של בעלי חיים וחומרים שיוחזרו. אל תקנה פחיות עם מילים כמו ”חומר משמר”, ”כימי” או ”כימי” עליהן. זה מרמז שהם לא בריאים.

אתה יכול למצוא מזון כלבים וחתולים מאושר באינטרנט כדי להבטיח שאתה קונה מזון שעובר את הבדיקות של הצרכן. מוצרים אלה יונפקו בתעודה מטעם המכון הלאומי למזון לחיות מחמד, בה נקבע כי הם נבחנים על תכולתם התזונתית, הרכבם של חלבונים ופעילותם נגד מזיקים. הסמכה זו חיונית משום שחברת המזון לחיות מחמד חייבת לכלול רשימה המכילה אלרגנים או רעלנים מאושרים וכן פירוט המצביע על המרכיבים במזון לחיות המחמד. מותג איכותי שהוא יעיל יכיל כמות מספקת של חלבונים, שומנים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים.

תווית קלה לקריאה עם מידע מפורט על המרכיבים חיונית לכל מותג מזון לחיות מחמד. זה כולל מידע על איך כל מרכיב משפיע על בעלי חיים ובוגרים. על התווית לרשום גם את סוגי המרכיבים (למשל תוצרי לוואי של בעלי חיים או דגנים, פירות וירקות וכו '). היצרן משתמש במרכיבים. מותג מזון חתולים איכותי וטוב ישתמש במיכלי פלסטיק או זכוכית שאושרו ע "י מנהל המזון והתרופות. חומרים אלה בטוחים לחיות מחמד ואינם מכילים כימיקלים.

בעלי חיות יכולים לסמוך על הווטרינרים שלהם שיספקו מידע מדויק על המרכיבים המצויים במותגים המסחריים המובילים. רבים מהמרכיבים הנפוצים במותגים מסחריים נחשבים מסוכנים או רעילים לבעלי חיים. בעוד שמשרד החקלאות האמריקאי מפרט את שמותיהם ומספרם של המרכיבים המסוכנים המשמשים במזון, לתעשיית ייצור המזון יש רשימה ארוכה שלהם. מזון חייב להכיל לפחות עשרים אחוז מחומרי הגלם הבריאים והמתחדשים, כדי להיחשב ל ”מובטח” לפי ההגדרות של מנהל המזון והתרופות למזון לחיות מחמד. בנוסף, על המזון להיות מוסמך על ידי האגודה האמריקאית לפיקוח על מזון, אשר דורשת כי מזון ייבדק על ידי פקחים מוסמכים ממשלתיים במהלך תהליך הייצור. למותג באיכות גבוהה יהיה שילוב בריא של מאכלי חיות מאוזנים. הם יכילו מרכיבים מתזונה אנושית וכן מגוון של מינרלים וחומרים מזינים כדי להבטיח שהכלב יקבל את כל החומרים המזינים הדרושים לו כדי לשמור על גוף בריא, עצמות חזקות ועור בריא.