גלשן סופט – כל מה שרציתם לדעת

גלשן סופט

אם תהיתם אי פעם מהו "גלשן סופט" וכיצד הוא יכול לעזור לכם, מאמר זה יסביר. למד הכל על היתרונות ומה לחפש בעת בחירת גלשן סופט. פירטנו כמה טיפים חשובים לבחירת גלשן סופט, ונחזור עם סקירה של האפשרויות הטובות ביותר. בינתיים, אנו מקווים שמאמר זה היה מועיל.

 

מהו גלשן סופט?

יש לוח לכולם. ייתכן שאתה שואל, " מהו גלשן סופט?"למרות הלוח היה פעם לעג ו ללעג, זה הפך להיות תרופה פופולרית עבור בלוז קיץ גל קטן. גלשני סופט הם צבעוניים, מוזרים למראה, ועכשיו הם פולשים למערכים מקומיים-במיוחד כאשר התנאים פחות אידיאליים. גלשני סופט הם עסק גדול בימינו, ומותגים רבים השיקו דגמים המחקים את התחושה והביצועים של לוחות קשיחים מסורתיים.

 

גלשן סופט הוא הבחירה הטובה ביותר למתחילים. עם זאת ישנם הבדלים רבים בין לוחות קשים ורכים. גלשן סופט למתחילים מעט גדול יותר מזה של איש מקצוע, כך שקל לך לחתור במהירות. זה גם קל להרים וללבוש, מה שהופך אותו אידיאלי למתחילים. גלשני סופט הם פחות יקרים מלוחות קשיחים, מה שהופך אותם ללוח מתחילים מעולה ברמת הכניסה.

 

גלשן סופט הוא גלשן מסוג שיש לו חלק עליון קצף ותחתית קשה. מתחילים הם בדרך כלל האנשים היחידים שרוכבים על לוחות עליונים רכים. גולשים בינוניים ומנוסים לא משתמשים לעתים קרובות בלוח עליון רך. עם זאת, מתחילים וגולשים בינוניים עשויים למצוא אותם קלים יותר לטיפול מאשר לוחות קשים יותר. גלשני סופט נהדרים למתחילים ולביניים. אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי רכישת יד שנייה אם התוכנית שלך היא לגלוש לעתים קרובות.

במה משתמשים בגלשן סופט?

גלשן סופט הוא אופציה נהדרת לבידוד בצפיפות גבוהה. זה הוא ללא שרף קלסרים, אשר נותן לו את יתרון של נמוך כדי לא פורמלדהיד פליטה. ישנם סוגים רבים זמינים גלשן סופט. יישומים שונים דורשים סוגים שונים. למידע נוסף על גלשן סופט על ידי קריאת הדברים הבאים! (מאמר זה תוקן ב -19 בדצמבר 2016,

 

גלשני סופט צוברים פופולריות. הם מושלמים ללימוד גלישה בגלים קטנים ובמקביל להקל על גריסת הפסקות גדולות. ועם עיצובים נוספים שיוצאים מדי שנה, רכויות אמורות להפוך למרכיב עיקרי בהרכבים בכל רחבי העולם. קצף עולה לראש הגלישה בזכות הטכנולוגיה העדכנית ביותר של ימינו. מרכז הלוח הרך הוא מקום נהדר להתחיל בחיפוש אחר לוח חדש.

 

גלשני סופט עשויים מחומר דמוי ספוג, השונה מגלשנים מסורתיים. הם סופגים את ההשפעה של מכה חזקה ולכן הם גמישים מאוד. רוב הלוחות הרכים הם ברוחב 6' או 8', ונפחם נע בין 37 ל -40 ליטר. גלשני סופט הם לעתים קרובות גדולים מספיק כדי לאפשר לגולשים חדשים לקום ולהניע כוח. אתה יכול לקנות גלשן סופט בגודל המושלם לרמת הגלישה שלך!