כיצד לבחור מיטה לכלב המחמד שלי

מיטה מדהימה לכלב ניתן למצוא בחנות לחיות מחמד ,אתה יכול לבחור כל סוג של מיטה לכלב שלך, כל עוד יש לו כיסוי שניתן לרחוץ. לחלקם יש אפילו כיסויים ניתנים להסרה שניתן לזרוק למכונת הכביסה. באפשרותך לבחור בין גרסאות קטנות, בינוניות או גדולות. מיטות כלבים יכולות לבוא גם במגוון צבעים, כולל שוקולד, אפור או אבן חול.

מיטות כלבים סטנדרטיות הן הסוג הכי פחות יקר של מיטת כלבים. הם נראים כמו כריות גדולות עם שכבה נוספת של ריפוד וחולצה רכה יותר. מיטות כלבים סטנדרטיות נהדרות לכלבים גדולים כי בדרך כלל הן נוחות יותר ואין להן ”גדרות” שיכולות לתפוס את כפות הרגליים של הכלב שלך. חלקם מגיעים גם עם כיסויים ניתנים להסרה וניתנים לכביסה, ומגיעים במגוון גדלים. כלבים מבוגרים יותר, לעומת זאת, עשויים להזדקק לתמיכה נוספת כדי לקום ולרדת ממיטותיהם, כך שהם לא אידיאליים עבור כלבים ישנים.

לסוגים שונים של מיטות יש תכונות ויתרונות שונים. לדוגמה, מיטה מלבנית עשויה להיות טובה יותר לכלב אם הוא אוהב להתמתח. מיטה עגולה עדיפה להתכרבל. אתה לא צריך לבחור מיטת כלב על בסיס קומתו הפיזית – כלבים גדולים אולי רוצים לשכב על צדם, בעוד כלבים קטנים אולי רוצים להתכרבל על הצד שלהם או יש זנבם תחוב מתחת לאף שלהם. אבל איזה סגנון שתבחר, תוודא שתמצא מיטה שהכלב שלך יאהב.

בעוד שמיטת כלבים מסורתית אינה אופציה לכל כלב, יש הרבה מותגים של מיטות מחוממות שנוחות לגור שלך. חלק מאלה עשויים מקצף זיכרון, שיכול לשמור על חימום הגור שלך בלילות קרים, והם ניתנים לכביסת מכונה כדי לשמור על רמת הנוחות שלהם. אתה יכול גם לבחור מיטה שמחממת את הגור שלך בחודשי החורף הקרים ומציעה תמיכה משותפת. רק תזכור לבחור מיטה שתעבוד עבור חיית המחמד שלך ולא לפגוע בבית שלך!

מיטות הכלבים הטובות ביותר עשויות מחומר בעל צפיפות גבוהה ועשויות מקצף אמריקאי ברמה של מזרן. הקצף הוא גמיש מוסמך, אשר מבטיח המפרקים של הכלב שלך לא לגעת ברצפה. שכבות הקצף המרובות שלו כוללות שני סנטימטרים של קצף הנוחות H10, שלושה סנטימטרים של קצף תמיכה H45, וארבעה סנטימטרים של קצף מתאם. החומר בשימוש הוא עמיד, והמותג הזה מציע אחריות של 10 שנים. מיטה כזו היא מתנה מושלמת לכלב שלך, במיוחד אם הוא סובל מדלקת פרקים.

מיטה לכלב שלך יכולה להיות עשויה מעץ או ממתכת, תלוי בהעדפתך. אולי יש לו כיסוי שניתן להסרה, אז אתה יכול לשטוף אותו בכל פעם שאתה צריך. בחלק ממיטות הכלבים יש תוספת ריפוד ותמיכה, בעוד שלאחרים אין בכלל חישוקים. אתה יכול אפילו להתאים אישית את מראה מיטת הכלב שלך על ידי הוספת או הסרת הכיסויים. אם אתם קונים מיטה לכלב שלכם, הקפידו לקרוא ביקורות לקוחות על המוצר לפני רכישה.

מיטת כלב הסופגניות המרגיעה היא אחת המוכרות ביותר באמזון. הוא מגיע בשלושה צבעים שונים ובשבעה גדלים שונים. זה נראה כמו מכשיר צף מעגלי קטיפה שהוא נהדר לחיית המחמד שלך. הפרווה המזויפת שלו יוצרת סביבה נעימה, והשפה החיצונית מונעת מהכלב שלך ליפול. המיטה גם ניתנת לכביסה במכונה. אתה יכול לקנות אותו באינטרנט ולמצוא אותו בחנות החיות המקומית שלך או באינטרנט.

אם אתה מחפש מיטה לחיית המחמד שלך שהיא גם נוחה וגם עמידה, כדאי שתשקול מיטת כלב צמר. אלה הם רכים להפליא, ומגיעים עם כרית שניתן להסיר לניקוי קל. החלק הכי טוב הוא שהם ניתנים לכביסה במכונה, וזה חדשות טובות אם הכלב שלך אוהב להתכרבל. ובגלל שהם באים בכמה צבעים שונים, לחיית המחמד שלך יהיה קשה לבחור בין השניים.

ניתן גם למצוא מיטה המאפיינת קצף זיכרון אורתופדי. הם נהדרים לכלבים הסובלים מכאבי פרקים או מדלקת פרקים. כלבים יכולים להיות די מודאגים כשהם סובלים, כך שמיטת קצף זיכרון שעוזרת להקל על אי הנוחות שלהם תהיה רכישה נהדרת. ומכיוון שכלבים נוטים לחרדה, המיטות האלה היו צריכות להעלות קצוות בשני צדדים ולהיות ארוכות מספיק כדי שהגור שלך ישתרע לגמרי. יש מגוון אפשרויות שונות זמינות, אז אתה בטוח תמצא משהו שמתאים לצרכים של הכלב שלך.

 

פרטים נוספים: חנות חיות באשקלון