חנות לחיות מחמד היא עסק קמעונאי שמוכר מגוון מוצרים ומשאבים של בעלי חיים. מוצרי חנות לחיות מחמד כוללים מזון לחיות מחמד ופינוקים, צעצועים, צווארונים ורצועות, פסולת חתולים, אקווריומים ופריטים אחרים לבעלי חיים. חנות לחיות מחמד תמכור גם מצרכים לטיפול בבעלי חיים כגון ויטמינים ותוספי מזון לחתולים וכלבים.

כדי לפתוח חנות לחיות מחמד, הצעד הראשון הוא לשכור שטח קמעונאי. ודא לשכור שטח שיאכיל את הפריטים שאתה מתכוון למכור. חיוני גם לרכוש את האספקה הדרושה לחנות. חנות לחיות מחמד צריכה להציג את פרטי הרישוי שלה בצורה בולטת. יש שתי דרכים נפוצות לפתוח חנות לחיות מחמד: אתה יכול לשכור מקום באזור עם תנועה גבוהה, או שאתה יכול לקנות חנות קיימת מראש.

הבעלים של ”ראש חיות מחמד” בניו ג 'רזי נהגו למכור גורים מטחנות כלבים. אך לאחר שהכירו בהשפעה השלילית של התנהלות עסקית זו, שינו הבעלים את המודל העסקי שלהם והציעו שירותי עלייה למטוס. הם גם בעלי Pets Plus Natural, אשר כיום פועל שמונה מקומות בניו ג 'רזי. הבעלים היו מוטרדים מהבעיה של אוכלוסין מחמד, אז הם החליטו לאמץ בעלי חיים מצילים. המודל הזה הצליח ועזר ל ”חיות מחמד פלוס טבע” לפתוח שמונה חנויות ברחבי המדינה.

אומנם פתיחת חנות לחיות מחמד היא הזדמנות עסקית מתגמלת, אך חשוב לזכור שאין זו משימה קלה. המפתח הוא ליצור סביבה חיובית שתמשוך לקוחות ותהפוך את החנות להצלחה. בעוד זה יכול להיות מאיים, ברגע שאתה מקבל התבסס, תשים לב שהעסק פועל בצורה חלקה יותר. אז, קח את הזמן לתכנן את העסק שלך בתבונה. כשאתה פותח חנות לחיות מחמד, אל תתעלם מהחשיבות של ציות לתקנות המקומיות.

שם חנות צריך להיות ייחודי ולתפוס את תשומת הלב של צרכנים מקומיים. שם טוב צריך לא רק למשוך לקוחות, אלא גם להבדיל בין חנות חיות המחמד למתחרים. אם אתה מנסה לעשות שם לחנות חיות, זה קריטי להשתמש במילים שקשורות לסוג החיות שאתה מוכר. זה גם מועיל לבחור שם שנשמע קליט ובלתי נשכח לילדים.

אם אתם מתכננים לפתוח חנות לחיות מחמד, קחו בחשבון את הדרישות של המועצה המקומית שלכם לרפואה וטרינרית. תקנות אלה חלות על מתן תרופות לבעלי חיים ספציפיים ולקבוצות של בעלי חיים. ודא הווטרינר שלך פועל לפי קווים מנחים אלה על מנת להגן על הרווחה של הלקוחות שלך. יתר על כן, ודא שלחנות שלך יש את כל המשאבים הדרושים לבדיקה נכונה של תרופות מרשם וחומרים מבוקרים אחרים. חשוב גם לשקול את הסביבה וסביבת העבודה בחנות חיות בהרצליה.

ממוקם באורנג', קונטיקט, A to Z Pet Shop מתמקד בחיות מחמד איכותיות וטיפול וטרינרי ידני. הם גם מציעים מזון לחיות מחמד איכותי ופינוקים זולים כדי לעזור לחיית המחמד שלך להישאר בריאה. לבסוף, מוקדש למציאת בית קבוע לכל חיה שהם מוכרים.

לא ניתן למכור סוגים מסוימים של חיות בר בחנויות חיות מחמד. בעלי חיים אלה מוגנים על פי חוק חיות בית 1994. התקנות קובעות סטנדרטים מינימליים לטיפול, ניהול, ולינה. בעוד החוק דורש חנויות לחיות מחמד לדבוק בסטנדרטים מינימליים אלה, אתה יכול לקבוע סטנדרטים גבוהים יותר עבור בעלי החיים שלך אם אתה רוצה להגן על הלקוחות שלך.