מה היתרונות של מספרה לכלבים? ‏

למספרת כלבים בתל אביב, יש חבר חדש בצוות, טדי הכלב! טדי לוקח את תפקידו ככלב ספר ברצינות ומציע ללקוחותיו את הנוחות של חברה בזמן שהם מקבלים תספורת. ”הוא כלב נהדר!”

שירותי טיפוח במספרה של אנדריאה כוללים אמבטיות, ניקוי אוזניים ועיניים ועיסוי גוף. גם תספורות בסגנון מלא זמינות. השושבינים מציעים גם חבילות אמבטיה מיוחדות, הכוללות תרופות, שיבולת שועל ומרחצאות בסיסיים. אפשרויות אמבטיה אחרות כוללות כלב מלוכלך, פשפשים ומרחצאות. לפני מינוי הטיפוח של הכלב שלך, לוודא להביא הוכחה של חיסונים.

מרכז העיר Doghouse מציע שירותים לכלב המפונק בלב מנהטן. הם מציעים מעון לכלבים, טיפוח, עלייה למטוס ללילה, ועיסוי הידרוסורג. המומחיות של הצוות מאפשרת להם לטפל ביותר מ-160 זנים של כלבים. זה לא רק על להסתפר: מרכז העיר מלונה מציע גם מעון יום ועלייה למטוס, בנוסף, הם שותפים לחברה האמריקאית למניעת אכזריות כלפי בעלי חיים ומארחים אירועים חודשיים של אימוץ בעלי חיים.

בחירת מטפח כלבים טוב חשובה בדיוק כמו בחירת מסעדה ידידותית לחיות מחמד או מלון עם מדיניות לחיות מחמד. תספורת גרועה עלולה להותיר רושם רע וקשה להפוך אותה. בדוק את הרייטינג של Yelp למטפחי הכלבים הטובים ביותר בניו יורק.

המחירים משתנים, אבל מפגש בסיסי כולל אמבטיה, ביובש, ביטוי אנאלי, גזירת ציפורניים, וניקוי אוזניים. טיפוח בדרך כלל עולה בין 30 $ ל -90 $, אבל יכול ללכת גבוה יותר אם אתה צריך שירותים מיוחדים. כדי למנוע מחצלות וסבוכים, תן לכלב שלך צחצוח רגיל. עלויות גיזום יכולות לעלות גם אם לכלב שלך יש מחצלות או שהוא שמנוני מדי.

מריה מציעה מגוון רחב של שירותי טיפוח לכלבים, כולל אמבטיות וטיפולי דה-שפיכה. בניגוד לכמה שירותי טיפוח אחרים, החתן Grow Go Round מברך חיות מחמד מכל הגזעים, כולל הגזעים המאתגרים ביותר. היא והצוות שלה משתמשים במוצרים טבעיים ועומדים בקצב של הטיפוח. היא גם מציעה ניקוי אוזניים ומריטת אוזניים. אתה יכול גם לחסן את חיית המחמד שלך ולעדכן את החיסונים שלה.

המעיל של הכלב מורכב משכבות רבות. זה יכול להיות ארוך ומשתווה, אבל הספר יכול בקלות לקצץ את המעיל שלו באמצעות קוצץ חשמלי. כדי לקבל מבט חלק וקצר, להתחיל מהלהבים הכתפיים ולעבוד את דרכך למטה אל הזנב. ברגע שהשיער קצוץ, אתה יכול לקצץ את הפנים והרגליים של הכלב שלך עם מספריים עגול עגול בטיחות.

החתך הנפוץ ביותר הוא גזרת הדובי. זה משאיר בערך חצי סנטימטר של שיער על הראש, הרגליים והאוזניים. סגנון זה דורש הרבה תחזוקה, אבל זה שומר הכלב שלך נראה כמו גור במשך זמן רב יותר. ישנם גם קטעים מיוחדים לגזעים שונים.

כשמדובר בתספורות, הכלים המשמשים את חנות המספרות לכלבים שונים גם מאלה המשמשים בני אדם. כלי טיפוח לשיער כלבים כוללים קוצץ ומספריים. הקוצץ ארוך יותר ממספרי הלבשה לשיער אדם. כלים אלה נועדו להסיר שיער מבושל ממעיל הכלב. הכלים האלה גם עוזרים בייבוש המעיל. אל תשתמש במייבשים כאשר אתה מייבש את השיער של הכלב שלך!

כשמדובר בתספורת כלבים, אתה צריך למצוא מישהו שיודע מה הם עושים. ספר כלבים צריך להיות מסוגל לקצץ את הציפורניים של הכלב שלך, לצחצח את השיער, ולגרום לו להיראות ייצוגי. אתה יכול לבחור לצחצח את הכלב שלך בבית, או שאתה יכול לקחת אותו לחנות המספרות לכלבים ולתת למקצוענים לעשות את המנוחה. כל כך הרבה יותר מאשר רק הסרת סבוכים, גזירת ציפורניים, ולתת לכלב שלך תספורת חלקלקה וחמודה!